• World Mappers

Map'Advisor • AMARILIS PHOTOGRAPHY


Scoprite con i World Mappers

questa fantastica Fotografa

e il suo meraviglioso Lavoro


Find out with the World Mappers

this fantastic Photographer

and her wonderful Work

Info & Contact

WhatsApp/iMessage +447463262793

kingaleftska@gmail.com

Official Website

Sono Marilisa, fotografa professionista specializzata in destination wedding, lavoro in Europa e ovunque nel mondo c'è una storia d'amore da raccontare. Sono nata e cresciuta in Puglia, nel Sud Italia, ma mi sento a casa solo quando viaggio. Viaggiando ho imparato a cogliere le sfumature delle diverse culture e tradizioni, conoscendo le peculiarità dei riti delle diverse religioni. Viaggiare è la mia passione, il mio obiettivo. La fotografia mi dà l'opportunità di viaggiare e catturare emozioni e conoscere persone e culture diverse. Sono una persona molto semplice. Non sono così brava ad esprimermi con le parole, preferisco comunicare con le mie foto. Curo i dettagli, mi incantano. Cerco sempre una luce magica, la luce disegna tutto. Presto la massima attenzione alle persone piccole e di grande significato: due mani si cercano, uno sguardo incontra l'altro, un abbraccio, un sorriso spontaneo, un gesto complice. Le persone innamorate l'una dell'altra sono la mia ispirazione e la mia passione. L'amore fa girare il mondo!

Ho incontrato la fotografia per la prima volta durante gli anni del liceo. Quando mi sono laureata, una reflex è stato il mio regalo. Scattare foto è diventato un lavoro quando, ormai adulta, mi sono chiesta cosa avrei dovuto fare della mia vita e cosa mi rendesse felice. La risposta è stata tradurre la mia idea di amore in immagini. Non sono la tipica fotografa di matrimoni, prediligo un matrimonio intimo in una location insolita e selvaggia, riti simbolici ricchi di messaggi personali ma soprattutto banchetti originali e feste folli. Semplicità ed emozione sono le chiavi per un reportage di matrimonio di successo e per la vita.


Touching people. Telling stories. Holding emotions.


I'm Marilisa, professional photographer specialized in destination wedding, I work in Europe and everywhere in the world there is a love story to tell. I was born and raised in Puglia, southern Italy, but I feel at home only when I travel. Traveling I learned to grasp the nuances of different cultures and traditions, knowing the peculiarities of rites of different religions. Traveling is my passion, my goal. Photography gives me the opportunity to travel and capture emotions and get to know different people and cultures. I am a very simple person. I'm not that good at expressing myself with words, but I prefer to communicate with my photos. I take care of the details, they enchant me. I'm always looking for a magical light, the light draws everything; I pay the utmost attention to small people with great meaning: two hands seek each other, one look meets another, a hug, a spontaneous smile, an accomplice gesture. People in love with each other are my inspiration and my passion. Love makes the world go round!

I met photography for the first time in college years. An SLR camera was my gift when I graduated. Taking photos became a job when, in my early adulthood, I wondered what I should do with my life and what made me happy. The answer was to translate my idea of ​​love into images. I'm not your typical wedding photographer, I prefer an intimate wedding in an unusual and wild location, symbolic rites full of personal messages but above all original banquets and crazy parties. Simplicity and emotion are the keys to a successful wedding reportage and for life.


COLLABORAZIONE con i WORLD MAPPERS

/ COLLABORATION with the WORLD MAPPERS




GALLERIA FOTOGRAFICA

/ PHOTO GALLERY



#WorldMappers #FollowUs #GayTravel #Pics #Wanderlust #GayLove #LoveIsLove #Shooting #GayFriendly #GayPride #LGBT #Photography #Husbands #Travelers